Rezerwacja online Kup online
WROCŁAW: +48 530 500 664
ŁÓDŹ: +48 888 114 196

DOTYCZY WSZYSTKICH PROMOCJI PUBLIKOWANYCH NA WWW.LASER-COSMETIC.PL 
DLA ŁODZI I WROCŁAWIA

  1. Organizatorem Promocji jest Laser Cosmetic Spółka Cywilna Kamila Janiszewska, Marek Janiszewski z siedzibą w Łodzi (90-562) ul. Łąkowa 3/5/15, NIP: 727-28-00-356, REGON 364101064.
  2. Promocja polega na udzieleniu przez Laser Cosmetic rabatu na dany zabieg lub pakiet zabiegów. Szczegółowy wykaz rabatów znajduje się na stronie www.laser-cosmetic.pl/promocje oraz bezpośrednio na recepcji. 
  3. Zabiegi w promocji można zakupić online na stronie: https://laser-cosmetic.pl/zamowienie/.
  4. Płatność za produkty dostępne w sprzedaży online, tj.: zabiegi w promocji oraz karty podarunkowe i vouchery realizowana jest w trzech formach:
    a. gotówka przy odbiorze,
    b. przelewu tradycyjny,
    c. system szybkich płatności Dotpay
  5. Dostawa produktów: kart podarunkowych oraz voucherów zakupionych na stronie https://laser-cosmetic.pl/zamowienie/ będzie realizowana na trzy sposoby:
    a. odbiór osobisty w jednej z siedzib we Wrocławiu lub Łodzi
    b. za pośrednictwem Poczty Polskiej
    c. za pośrednictwem kuriera
  6. Zamówienia realizowane będą w ciągu 24 godzin od zaksięgowania środków na koncie.
  7. Dokonując zakupów na stronie https://laser-cosmetic.pl/zamowienie/ i potwierdzając je przyciskiem “zamawiam” akceptujesz Regulamin oraz warunki określone w naszej Polityce prywatności. Jeśli nie zgadzasz się z którymś z punktów Regulaminu lub Polityki prywatności, zrezygnuj z zakupów online.
  8. Poszczególnych Promocji nie należy łączyć z innymi promocjami oraz rabatami.
  9. Laser Cosmetic zastrzega sobie prawo odwoływania promocji lub zmiany jej warunków bez podawania przyczyn w dowolnym momencie jej trwania.
  10. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji Klienci winni zgłaszać mailowo na adres: biuro@laser-cosmetic.pl
  11. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni, zaś Klient, o sposobie rozpatrzenia reklamacji, zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
  12. Wszelkie spory powstałe w związku z Promocjami będą rozwiązywane polubownie.